dijous, 24 d’abril del 2014

L'Helena

Recordo quan ens vam conèixer, érem molt joves, en uns anys molt dolços de les nostres vides, feliços vàrem compartir un munt de coses. Tu em vas donar el teu amor, m’encomanaves el teu ordre, la teva disciplina, em motivaves a valorar-me, estudiar, em vas donar l’estabilitat que a mi em faltava, de tu vaig aprendre molt, vaig créixer. Sempre t’estaré agraït encara que ara ja no hi siguis i ens hagis deixat.

Aquests últims vint anys no han estat fàcils i jo et demano disculpes per no haver-ne sabut més, per no haver estat a l’alçada quan tu ho has necessitat.

Helena, et prometo que dins el meu cor sempre estaràs viva i que recordaré l’Helena que vaig conèixer, l’Helena que em va donar tant.

Pau Fernàndez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada